Örbyhus

Godmorgon!
Nu har familjen Söderquist/Westergren varit uppe i över 1 timme redan.
Natalie vaknade som vanligt klockan 4 och sen strax efter 7. Pappas klocka ringde 7 för han ska upp och köra lite cross. Jag har duschat (passa på medans Magnus fortfarande va hemma) och nu ska Natalie få lite frukost och förhoppningsvis somnar hon om en stund efter det som hon brukar, så kan jag äta frukort och göra mig klar.
Ska åka till Örbyhus senare. Det är Örbyhusdan idag och så måste jag hämta en nyckel så jag kan hämta hem Alfa. Tror att syrran ville följa med till Örbyhus så jag får väl ringa och väcka henne snart.
Vet inget program för dagen men det står nog i Annonsbladet. Får kika där.

Nu börjar Natalie gnäll lite så nu är det dax för frukosten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0