Onsdag morgon

Oj, vad vi har sovit inatt.
Natalie vaknade vid 1. Tänkte att jag skulle prova köra omvänd ordning. Brukar ju ge henne mat då och nappen nästa gång, men nu gav jag henne nappen på en gång. Och hon somnade om nästan på en gång. Vaknade vid 4 igen. Tänkte att hon måste vara vrålhungrig nu eftersom hon inte fick mat vid 1. Men inte... Hon åt 30 ml sen ville hon inte ha mera och så somnade hon om igen och sov till 8. Då åt hon 130 så hon va nog inte jättehungrig då heller.
Hon åt inte så jättemycket igår heller, men hon säger väl till om hon blir hungrig. Är ju lite nojig med maten eftersom vi hade såna problem när hon föddes. Men man är ju inte lika hungrig varje dag så hon får säkert i sig det hon behöver. Annars säger hon nog till. Hon får ju mat tills hon inte vill ha mera.
Men om nätterna fortsätter så här så vore det ju toppen. Hon behöver nog inte äta då när hon vaknar första gången. Äter ju tills hon nästan spricker innan hon går och lägger sig, så hon klarar sig nog längre än jag tror.

Lät henne ligga i sin säng en stund när jag skulle klä på mig. Hon låg där och jollra och skratta. Hon älskar verkligen sin sängmobil! Men sen vart det tyst helt plötsligt. Så jag gick dit och titta och då hade lillskruttan somnat. Sötnos!
Så nu ska jag fixa lite innan vi ska åka ner till Österby. Ska hälsa på Katarina och lilla Alvar idag. Ev kommer Julia också, beror på om hon jobbade eller inte. Tar nog en liten promenad och pratar en massa och har trevligt som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0