OMG!!!

Va vi har sovit inatt.
Vi somnade mellan 22-22.30 nånting och sen sov min lilla ängel ända till kl 4.40. Sa godmorgon till pappa som gick upp 4.45, åt mat och hann somna igen innan kl hade slagit 5. Helt otroligt! Sen vaknade hon vid 8.30.
Jag har ont i huvet idag. Antagligen för att jag har fått sova så mycket. Har ju inte sovit så här många timmar på över ett halvår. Men jag klagar inte! Vill gärna fortsätta och sova mera. Såååå skönt!

Nu på morgonen har vi ätit frukost, hunnit prata me pappsen 2 gånger, plockat i och ur diskmaskinen och startat den, lekt/jollrat i babygymmet, gosat, bytt blöja 2 gånger och suttit och kolla lite på datorn. Nu har skruttan somnat. Får se hur länge hon sover. Vart ju inte så mycket långa sovstunder igår...
Hon klarade sig ifrån att bli sjuk iaf och det är vi glada för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0