Nu ligger jag i sängen... Kul att gå och...

Nu ligger jag i sängen... Kul att gå och lägga sig vid 22 en fredagkväll. Men va gör man inte. Magnus och Natalie sover redan och det är så himla tråkigt att sitta uppe själv. Fanns inge roligt på tvn heller. Eftersom Natalie varit gnällig precis hela dan kanske det är bra att lägga sig tidigt också, ifall hon får för sig att vara vaken inatt. Stackarn! Hon måste ha ont nånstans för så här brukar hon aldrig vara. Hade ingen feber iaf. Kollade innan hon gick och la sig. Magen eller öronen är väl det jag kan komma på som kan göra ont. Hon har bajsat 2 gånger idag så det är möjligt att det är magen som spökar. Nu snarkas det för fullt här i mitt öra. Fick ju ha honom som sällskap i nästan 4 timmar iaf. :) Nej, nu ska jag krama kudden och gosa lite me Meduza som ligger här på mig. Tur att nån är kelig! Natti natti


Kommentarer
Postat av: Syrran

Stackars liten! Det är inte lätt att vara liten och inte kan tala om vart man har ont! Men de blir bra igen ska du se! Hon kan komma till mig och gosa lite så kanske de går över :) hihi

2010-05-08 @ 10:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0