Natalie

Natalie har börjat lägga sig på sida. Har iofs gjort det ett tag nu. Sover alltid på sida med näsan in i spjälskyddet.
Imorse låg hon i sitt babygym och vred sig runt.
Tror att hon tycker att det är roligt när hon kan röra lite mera på sig.
La henne på mage först. Men efter ett tag lessna hon så då vände jag över henne på rygg.
Hon låg och titta på tv och jollra för sig själv.
Efter en stund hittade jag henne så här:



9.41 hade hon vridit runt 1/4 varv



9.45 låg hon så här...



10.05 hade hon lyckats vrida på sig ännu mera och blivit jättearg. ;)
"Nu har jag lessna på det här mamma! Kan du inte ta upp mig nu?"



Kommentarer
Postat av: Syrran

Gulltuss! <3

2010-05-17 @ 17:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0