Morgonen

Natalie vaknade första gången vid 3.45 i morse. Duktig tjej! Bytte blöja, åt mat och somnade om till kl 7. Då va hon hur pigg som helst. Tyvärr va inte hennes mamma lika pigg. Gav henne mat och sen la jag henne bredvid mig i sängen i hopp om att hon skulle somna om. Hon låg och jollra och jag småslumra lite, men tillslut somna hon också och vi sov till 9.
Då ringde vi pappsen och sa godmorgon. Sen gick vi och bytte blöja och åt frukost. Först Natalie och sen mamma.
Hon va jätteduktig och låg på mage och jollra hela tiden som jag åt frukost.

Efter det har hon sovit en stund, ätit mera mat, jag har bakat lite, tvättat och hängt ut tvätten. Natalie gillade verkligen inte att hänga tvätt idag. Hade henne i bärselet och hon skrek mest hela tiden. Vet inte som det var solen, blåsten eller bara ren ovilja som gjorde henne ledsen.
Har varit lite kinkig nu också. Vet inte va som är fel. Hon brukar ju alltid vara så glad. Ont i magen eller tänder kanske...

Ska gå en promenad sen tror jag. Va så skönt ute och så kan Natalie sova ute i vagnen!

Vet ni...
Magnus ska vara ledig i 4 dar sen. Fråga honom igår om han skulle jobba nåt i helgen. Men då sa han att han hade lejt bort sopkörningen och hade tänkt vara ledig hela helgen och umgås me oss. LYCKA!!!
Vi ska få umgås me våran pappa! Jiiiiihooooooo!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Sen gick vi och bytte blöja och åt frukost. Först Natalie och sen mamma... Vilket måste betyda att du också använder blöja ;) haha

2010-05-12 @ 17:57:13
URL: http://matildawg.blogg.se/
Postat av: Marie

Det gäller ju det som skrivs sist pucko! det vill säga frukosten! Men visst har jag också "blöja" ibland... ;) Speciellt direkt efter ängeln kom till världen.

2010-05-12 @ 18:55:10
URL: http://daintymorsel.blogg.se/
Postat av: Syrran

Fint de ;)

2010-05-13 @ 10:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0