Morgonen

Natalie vaknade kl 4 idag. En hel timme senare än vanligt. Jag vaknade till vid 2 och hade svårt att somna om, så jag låg och vänta på att hon skulle vakna. Men hon höll sig ett bra tag till alltså.
Så vid 4 åt hon lite mat och sen somnade hon om och sov till 8. Fortsätt så hjärtat!

Vi slog på tvn och tittade på vakna med the voice. Ganska bra tidsfördriv. Natalie åt en flaska mat och sen invigde hon nya lekmattan medans jag åt frukost.
Vid 9.30 började hon bli trött igen så då fick hon lägga sig i sängen och on somnade efter ca 5 min.
Sover fortfarande.
Jag har suttit vid datorn och fått en äcklig sork bredvid mina fötter av Felix. Droppade blod om den när jag bar ut den. Usch! SNUSKIGT!!! Så Felix fick sig en utskällnig och sen gick han ut. Meduza tog tydligen också åt sig för hon vart rädd för mig. Försökte klappa henne, men då sprang hon bara iväg. Sen gick hon också ut.
Kanske kan jag få bukt på dom snart om jag skäller ut dom varje gång. Hoppas hoppas!

På söndag kanske vi ska få va hundvakt.
Magnus föräldrar ska åka bort och kan inte ta med sig Goliat så dom är lite oroliga vart dom ska göra av honom. Magnus sa att han självklart kunde komma hit. Men dom är så oroliga för katterna. Men herrgud! Dom är typ ute jämt och vi får väl stänga in Goliat på natten så katterna få gå lite fritt. Vi ser det verkligen inte som nåt problem.
Kommer han på söndag så stannar han tills på tisdag. Vi får väl se hur det blir. Kan ju va kul med lite sällskap! Har jag en anledning till att ta massapromenader också! Får säga till grannen bara så han vet att vi har en hund här. Kan bli lite tokigt annars om hans hund springer hit, som hon gör mest hela tiden...



Magnus och Goliat sommaren -08

Lägger in en bild på lilla Tina också.



Kan ju hända att vi får hem en sån här snart...;)
Om Magnus får som han vill alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0