Mat

Är lite stolt över min lilla tjej just nu.
Hon har ätit upp en hel smakportion gröt. Hon har annars inte ens ätit en tredjedel. Bara spottat ut. Men nu gapa hon stort och svalde gröten. Vart inte mycke spill alls.
Va så söt när jag skulle stoppa in skeden i munnen. Då löft hon upp huvet och drog upp benen och sen gapa hon efter skeden. Sötnöt!
Efter det har hon ätit 120 i flaskan också. Brukar äta 120-150 varje gång. Jag vet att det kanske är lite, men hon vill inte ha mera. I hennes ålder ska dom (enligt måttabellen) äta 135-200 ml 4-5 gånger/dag.
Natalie äter 120-150 ca 7-8 gånger/dag. Så hon borde ju få i sig så det räcker iaf. Även om hon inte äter så mycke varje gång. Äter oftare istället. Vet inte hur jag ska få henne att äta mera. Har försökt, men hon ligger bara och spottar ut så då ger jag upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0