Lördag

Jösses vad min lilla älskling sov inatt. Vi va ner till Österby en stund på kvällen och kollade på majbrasan. Kom hem vid 22.30 och Natalie åt lite och somnade sen. Vaknade första gången 3.45. Bytte blöja, åt och somnade igen. Vaknade nästa gång vid 6.50. Fick mera mat och låg och jollra bredvid mig en stund. Sen somna vi om igen. Vid 8 vaknade jag av att hon låg och pratade och sparkade på mig, men jag var toktrött och lät henne vara. Nästa gång jag kollade till på klockan va hon 10. Trodde inte mina ögon. Hela familjen hade sovit till kl 10. Har typ aldrig hänt. Vi hade ju sovit i typ 11 timmar. Gissa om Magnus måste varit trött. Han brukar ju alltid gå upp för 8 på helgerna. Men han har ju jobbat en hel del nu också så det är väl inte så konstigt att han behövde sova ut.

Efter frukosten gick vi ut. Ska plocka ur Opeln inför försäljning. Borde gjort det tidigare men jag drar mig för det av nån anledning. Vill nog inte sälja den egentligen. Min kära lilla Opel. Den är liksom en del av mig och mitt liv. Köpte den när jag mådde som bäst så den ger mig lite tankar.
Men nu ska vi väl sälja den iaf. Kan ju inte ha 3 bilar direkt!

Medans jag va inne och dammsög så passade Magnus på att tvätta Volvon och sin motorcykel.


Glänste så fint... Men bara en liten stund. För när vi kollade på bilen nästa gång så va det små kattassar på den. Meduza va ju klart den skyldige som vanligt för Felix har inte så där små tassar. Meduza brukar ju dessutom alltid va på bilarna. Blir tokig! Hur får man henne att sluta med det? Förslag?

På eftermiddagen har vi varit och hälsat på faster Ewy och farbror Kimmen. Dom har ju inte fått träffa Natalie på nån vecka nu så dom saknade henne tydligen. ;) Men nu fick dom gosa lite och stilla sina bebisnerver några timmar. Mycket trevligt!

Nu på kvällen har vi ätit mat och tittat på tv. Lär väl fortsätta så också. Byter väl ut maten mot lite godis bara. ;)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Det var snällt av henne att låta er sova länge inatt :). Men istället för att sälja opeln kan du ge den till mig så har jag bil :). Tycker ni kan komma hem till oss imorgon och hälsa på, är ju inte hemma när ni kommer till oss :(.

2010-05-01 @ 20:52:49
Postat av: Marie

Nja, tror nog att du får skaffa körkort innan du får KÖPA dig en bil. ;) Nog för att jag är snäll, men jag vet inte om jag ger bort en bil för över 10 000 när vi behöver alla pengar vi kan få till och renovera här hemma...

2010-05-02 @ 10:28:14
URL: http://daintymorsel.blogg.se/
Postat av: Syrran

Haha jag skojade bara! :P.

2010-05-02 @ 11:53:08
Postat av: Madelen

Den där bilden får mej lite att tänka tillbaka till masugnsskogen:) hör av dej ngn dag så ja får komma tillbaka till skogen å se hur d är där nu förtiden:)

2010-05-02 @ 12:25:15
Postat av: Marie

Ja, ditt gamla hus är ju med på bilden! ;) Den här veckan har vi lite mycket inplanerat. Men nästa vecka kanske vi kan ses en sväng. Kan vi gå ner dit och titta också. Dom är ju ändå aldrig där...

2010-05-02 @ 20:40:18
URL: http://daintymorsel.blogg.se/
Postat av: madelen

det tycker jag. Skulle vara kul å se hur d ser ut nu. Vi får höras av på telefon

2010-05-02 @ 22:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0