Löpning

Vart en liten löprunda nu på kvällningen. Sprang ca 2-2.5 km. Räcker nog nu i början. Mina knän och fötter gillar inte att springa på asfalt heller så det var nog bra att inte springa för långt. Skulle vilja ha en grusväg som man kan springa runt på. Nu får man ju springa på landsvägen och vända efter en stund. Skittråkigt!!!
Sjukt kvavt var det ute också. Va inte ens svalkande fast jag bara hade linne på mig.

Nu har jag duschat och ska nog fixa kvällsbestyren och sen gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon...

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Tänk om man ändå kunde springa :(

2010-05-18 @ 22:59:42
Postat av: Marie

Det är väl bara att springa det!

2010-05-19 @ 13:24:13
URL: http://daintymorsel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0