Kvällen

Då va middagen avklarad. Vart flygande Jacob. Gott gott!

Nu ska jag försöka plocka lite här hemma. Magnus ska ut och åka cross med Fredrik och Fredrik. (Korven och Freddan/Skogsängar´n.)
Antar att dom ska komma in på lite kaffe sen.

Natalie va jättetrött nu så hon ska få sova en liten liten stund, sen får hon va uppe ett tag till och klä på pyjamasen och äta kvällsmålet. Nattning nu är lite för tidigt!

Ska försöka mig på den här bloggen också. Vore kul om man kunde göra om lite.
Jag kan verkligen ingenting om sånt men har hittat en jättebra sida där man enkelt och snabbt lär sig. Så jag får väl sitta med det ett tag så kanske bloggen blir lite finare och roligare.
Men det lär nog dröja några dar/veckor/månader innan jag är klar. ;)

Har ni några förslag eller synpunkter så kom gärna med dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0