Idag har det varit en heldag på Gräsö h...

Idag har det varit en heldag på Gräsö hos Natalies farmor och farfar. Massa fika och god mat som vanligt. Natalie har varit jättesnäll och duktig hela dan. Har legat på en filt på golvet och varit allmänt nöjd med livet, pratat och skrattat en massa. Önskar hon kunde göra samma sak här hemma. Då kan hon inte ligga mer än 5 min innan hon lessnar. Vi har även träffat faster Mervi och faster Karin, farbror Stefan och kusinerna Fabian, Filip och Albert. Tog en skön promenad mitt på dan med farmor och taxen Tina. Pappsen kom ut vid 17.30 och gjorde oss sällskap och kollade på väghyveln. Va självklart tvungen att provköra den också. :) Kom hem för en liten stund sen. Så Natalie har ätit kvällsmålet och håller på och somnar precis som sin pappa... Tror att jag körde på en hare på vägen hem också. Hann se nåt litet vitt precis framför bilen och sen klonkade det till lite under. Men hann aldrig se va det var riktigt och såg inget bakom bilen heller så kanske (hoppas hoppas) att den/det klarade sig. Stackarn! Nu ska jag också försöka sova lite. Hoppas att skruttan vill sova bra inatt. Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0