Hund

Jag är så sugen på att skaffa hund. Vi har pratat om det väldigt länge. Men vi har inte tyckt att vi har varit hemma så pass mycket så vi har kunnat skaffa nån. Men nu går ju jag hemma och vi lär ju garanterat vara hemma mera sen  också även om jag börjar jobba.
Jag och Katarina pratade om hundar när vi va ut och gick så då väcktes mitt intresse till liv igen.
Har ju alltid velat ha en Berner Sennen men det lär nog förbli en dröm.
Nu är jag inne på Labrador. (Tack för tipset Katarina!!!)
Har suttit och kikat runt lite på nätet och hittat några valpar som kan passa, och som dessutom snart är leveransklara. Vore ju mysigt att ha en liten valp springa här hemma i sommar.

Tänk att få ha en sån här söting springa runt på gården...



En svart hane vill jag ha!!!

Nu ska jag bara förhandla med Magnus. Men han verkar också tycka om Labrador så det kanske inte blir allt för svårt hoppas jag. Man kan ju jaga lite me den. ;)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Sööt :)

2010-05-08 @ 17:36:19
Postat av: Madelene

Är ju livsfarligt att kolla på hundvalpar o kattungar, alla är ju jätte söta o skulle passa så bra..."tänk o ha en sån liten söt" Tur att förnuftet tar ner en på jorden annars skulle man väl ha ett större zoo här hemma.

2010-05-09 @ 01:10:12
Postat av: katarina

åh! jag vill också att du ska ha en svart hane =)

2010-05-10 @ 14:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0