Grinigt

Natalie har varit jättegnällig nu på dan. Ingenting är bra och det är verkligen inte likt henne. Vi har bytit blöja, försökt äta, gått runt här hemma och försökt ha lite kul me gymmet. Men ingenting dög. Nu bajsade hon för en stund sen och då trodde jag att det skulle ge sig. Men inte... Har lagt ner henne i sängen nu och hoppas på att hon somnar. Skriker iaf inte längre så kanske va hon trött efter allt bråkande.
Jag börjar också bli lite trött. Är lite jobbigt att ha en skrikande bebis hemma!
Har försökt fråga när Magnus kommer hem men får aldrig nån tid. Sen har jag bara fått till svar.
Han slutar ju kl 13 på fredagarna nu. Jätteskönt tyckte jag. Då kommer han hem tidigt och umgås me oss. Ha ha... Knappast! Då har han massa annat att göra och så tar han på sig andra jobb. Så vi får allt va hemma själva nu me. Sen han fick CE-kortet ringer dom varje helg och vill att han ska köra sopor till Uppsala. Inte kan han säga nej heller. När ska han umgås me oss då? Vem fan körde sopor när han inte hade körkort? Måste dom ringa honom hela tiden? Nån annan jävel kan väl jobba nån gång. Spelar ingen roll va det är så ringer dom till honom. Dom vet väl att han alltid är snäll och ställer upp. Men hans familj behöver honom också!!!

Börjar bli lite upprörd kännner jag!
Nu har Natalie somnat så hon va nog trött. Funderar på att göra detsamma...


Kommentarer
Postat av: Syrran

Vet en till som inte kan säga Nej! Han heter så mycket som Jimmy ! bra drygt är det iallafall!

2010-05-08 @ 10:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0