Godmorgon!

Idag ska vi som sagt åka till Nettan och Oskar. Natalie sover än, men så fort hon har vaknat gör vi oss redo för avfärd. Ska bli trevligt!

Kan fortfarande inte förstå varför hon envisas med att vakna på nätterna och vara jättepigg och glad. Inatt låg hon och jollra mellan 3 och 4. Fick mat vid 3.20 men vad hjälpte det.
När jag precis höll på att somna hörde jag att Felix kom och skrek. Han brukar inte låta sådär så jag antog att det va nåt speciellt. Och mycket riktigt! Han ville ju så klart visa upp sin fina sork som han så duktigt hade tagit.
Jättefin Felix, men mamma vill inte ha den i sovrummet kl 4.15 på morgonen. Så det var bara till att gå upp igen och kasta ut äcklet! Sen trodde Felix att han skulle få komma upp i sängen och gosa. GLÖM DET GRABBEN!!!
Smicksur va han också. Tillslut gav han upp och gick och la sig i hallen. Skitkatt!!!
Meduza trodde också att man fick gosa i sängen när man va jätteblöt. Hon försökte vid 7 tiden. Men hon fick inte heller gosa. Tänkte hoppa ner i Natalies säng också men då skrek jag till henne att där fick hon minsann inte vara så då gick hon och la sig i badrummet. Tur att man har lite pli på dom ibland.

Nej, nu ska jag göra iordning allt vi ska ha me oss. Känns nästan som att man flyttar varje gång man ska nånstans. ;)

Lägger in bilder på katterna när dom är snälla och mysiga. Finns ju såna stunder också! ;)



Felix



Meduza



Felix och Meduza kramas i sömnen

Kommentarer
Postat av: katarina

vilka fina bilder

2010-05-20 @ 18:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0