Godmorgon!

Eller god förmiddag är det nog.
Vi gick inte upp förs 9.30 idag. Skönt! Vaknade först vid 2.15, i med nappen typ 10 gånger sen gav jag upp. Fixade lite mat till Natalie, hon åt och somnade om direkt. Självklart tog vattnet slut då så då va det bara att ställa sig och koka vatten kl 3 på natten så vi hade nåt till morgonen. Hon blir ju hungrig på 2 sekunder och då har man verkligen inte itd att vänta på att mamma ska koka vatten...
Vaknade vid 7.30 igen. Låg och pratade, åt mat, ringde och sa godmorgon till pappa och sen somna vi om till 9.30.

Har inte gjort så mycket nu på morgonen. Ätit frukost och tittat på tv. Natalie satt i sin stol bredvid mig medans jag åt.
Nu måste jag gå och kolla på Desperate Housewives...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0