En ny stjärna

Ytterligare en ny stjärna har tänts på himlen.

Igår gick min älskade bror bort 37 år gammal.
Vi har inte haft så mycket kontakt senast tiden, vilket jag tycker är väldigt tråkigt. Tyvärr hann han heller inte träffa Natalie. Han som va så glad över att få ha blivit morbror.

Vi skulle träffa honom idag. Såg fram emot det så himla mycket. Skulle bli så skönt att äntligen få krama om honom igen. Tyvärr vart det inte så. Vi va en dag försent!

Det här va vad han ville och jag vet att han kommer att få det bra där uppe.
Äntligen kommer du att få ro i din själ!

Nu kan du och pappa sitta och vaka över oss.
Vi kommer till er så småningom när våran tid här på jorden är förbi. Jag vet att ni väntar på oss där uppe!

Jag älskar er över hela mitt hjärta och jag saknar er så oerhört mycket!!!


Vila i frid min kära bror!

Kommentarer
Postat av: Syrran

<3

2010-05-31 @ 20:57:22
Postat av: Madelen

Vad tråkigt att han inte hann träffa Natalie. Skickar en kram till er.

2010-06-01 @ 10:49:10
Postat av: BlomsterDesign

Skickar lite varma kramar / Elli

2010-06-01 @ 15:57:35
URL: http://blomsterdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0