Efterlyser lusten...

Målade ännu mera i hallen igår kväll. Tänkte att om jag målar lite varje dag borde det ju inte ta allt för många veckor innan det är klart., och det vore ju nice att ha det klart snart. I alla fall tills Magnus fyller år och vi ska ha massa folk här.

Natalie har blivit en liten klocka tror jag. Varje natt vaknar hon kl 3. Måste va att morgonen börjar då eller nåt. Men nu somnar hon ju om ganska fort igen som tur är.
Vaknade andra gången vid 7. Helt ok!

Vi har inte gjort så mycket nu på morgonen. Mest ätit och pratat och myst lite. Får se om vi hittar på nå roligare senare. Men va ska det vara? Det är ju inte så att hon kan leka riktigt än... ;)

Nej, försöka göra lite nytta kanske. Magnus städning vart ju inte av igår så det ser fortfarande förjävligt ut här hemma. Kanske man skulle söka sig lite städhjälp!? Eller barnvakt så jag kan städa... Tror det är enklare än att få nån annan att städa åt mig. Tyvärr lyser lusten med sin frånvaro. Har typ inte lust med nånting!

Nu vakna lillfisen igen. Hon sov ju 20 min i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Madelen

Men Marie kan leka med Madelen tycker jag:-) Skicka ett sms någon dag så kommer vi över...

Angående städningen så vänta du bara tills hon röjer runt överallt då är d typ omöjligt att städa, så fort man plockat undan i ett rum å vänder sig om så är de massa saker framme igen:-)

2010-05-24 @ 10:53:12
Postat av: Syrran

Kan ta hand om barnet så kan du städa :).

2010-05-24 @ 15:10:30
Postat av: Syrran

Jasså du säger de! Men ska ha bra betalt isf!

2010-05-25 @ 19:01:07
Postat av: Jenny

jag ställer gärna upp att vara barnvakt till lillkusinen så du kan städa ;) haha

2010-05-25 @ 19:02:01
URL: http://fuckunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0