Dragläge

Har övningskört lite me syrran här på gården nu på dan. Vi har övat dragläge, start och stopp samt att försöka lära sig vart bilen är nånstans. Hur bred den är och hur lång den är. Gick väl ganska bra tycker jag. Men så fort hon tyckte att hon kunde det där med dragläge eller när hon vart nervös så fick hon motorstopp. Så då va det bara att andas lite och börja om från början. Fick köra mot en pinne också så hon fick lära sig vart bilen tog slut. Skulle köra så nära som möjligt utan att köra på pinnen. I början stanna hon typ 1-2 meter innan, men när hon trodde att hon kunde ja då körde hon på pinnen istället. KONCENTRATION!!!!
Men får vi hålla på lite mera ska hon väl kunna ta sitt körkort om nåt år. Kostar ju lite också och hon är ju inte den som spar på sina pengar direkt. 

Natalie har som vanligt ätit en massa och sovit ännu mera...
Hon fick lite mera gröt mitt på dan. Hon verkligen älskar gröten. Sen fick hon smaka lite banan också. Va inte lika gott som gröten, men lite gick det ner i alla fall.

Nu har vi ätit lite middag. Gott som bara den. Älsklingen gjorde iordning fetaostfyllda köttfärsbiffar, potatis och svampsås. Smarrigt!!!

Får se va som händer nu på kvällen. Kanske ska försöka övertala dom att spela monopol. Tycker att det är ett himla roligt spel. Har jag alltid tyckt.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Men när jag väl koncentrerade mig så gick det faktikst bra! :). Jag är en slösmaja och kommer alltid vara en! :P

2010-05-13 @ 20:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0