Besök

Vi fick finfrämmande nu på kvällningen. Stina, Jonny och Ida kom och hälsade på. Mycket trevligt! Jonny har ju inte varit hit förr så nu fick han se hur vi bor också. ;) Tack för dom fina blommorna vi fick!
Ida är för söt. Riktigt bestämd liten dam! ;) Har så mycket roliga kommentarer för sig. Undrar vem hon ärvt det av?

Nu har Natalie ätit kvällsmaten och ligger i sin säng. Är egentligen ganska trött, men nu envisas hon med att ligga och pyssla och jollra i sängen. Tokunge! Men hon somnar nog snart. Vart lite sent för henne idag men hon har sovit hyfsat mycket på dan så jag tror inte det är nån fara. Får se när hon vaknar i natt. Åt inte så mycket nu på kvällen men kräktes upp lite så då är hon nog mätt.

Nu blir det dom vanliga kvällsbestyren och sen blir det till att gå och sova.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: katarina

jag vill också att mitt barn ska jollra lite lagom i sängen innan han somnar...

2010-05-17 @ 22:35:17
Postat av: Marie

Det kommer nog ska du se! Jag kunde ju inte ens lägga ifrån mig Natalie i början. Är ju inte förs nu som jag kan lägga henne i sängen så hon somnar själv... Det har krävts lite övning och mycket skrik kan jag säga!

2010-05-18 @ 16:39:28
URL: http://daintymorsel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0