Besök

Natalie vaknade vid 2.30 inatt. Jag tänkte att jag provar med nappen så får vi se om hon somnar om. Det gjorde hon, ända till kl 4. Då va vi upp och bytte blöja och jäklar va arg hon vart. Till och med pappa vaknade (inte så vanligt!) Hon va riktigt arg och ledsen så tårarna bara rann på henne. Stackars lilla barn! Men man kan faktiskt inte ligga med en jättekissig blöja!
Efter blöjbytet gjorde vi lite mat, hon åt och somnade om direkt igen och sov till 7.40.
Då gick vi upp och klädde på oss och åt frukost.
Vid 9 kom Natalies faster Mervi på besök. Hon skulle komma lite senare men hade gått och trampat hemma och tänkt att hon lika gärna kunde åka en färja tidigare (dom bor på Gräsö), och det gick ju hur bra som helst!
Vi fika och pratade en massa. Mycket trevligt! Natalie va ju inte jättesocial direkt. Är ju sovtid för henne så här på förmiddagen när man är hemma. Men en liten stund hann dom ju umgås.

Nu vet jag inte riktigt va vi ska hitta på. Hon sover i och för sig fortfarande men kommer nog att vakna snart så de är ingen idé att jag börjar på nåt speciellt. Får väl glo runt lite på datorn.

Är lite sur just på min text just nu. Allt skrivs med kursiv stil. Går inte att ändra! Ibland blir det så och jag fattar inte varför. Kan ändra allt annat men inte det. DRYGT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0