1 av 3 färdigt!

Nu har jag svurit klart över den där förbannade maskeringstejpen och målat klart över mina "små misstag".
Så nu ska jag bara ta bort tejpen om en liten stund och sen är del 1 av 3 i hallen klar. Ruskigt skönt! Bara resten kvar... ;)
Förutom min målning ska vi ju byta fönster och ta bort elementet också. Så det finns lite pyssel.
Men det kommer nog att bli bra när det väl är klart. Kan väl inte bli sämre än innan får jag hoppas. I så fall lovar jag att jag aldrig mer ska hålla i en pensel. Men jag har ju målat om hela köket också, så så jävla dålig kan jag ju inte va för det vart ju hyffsat i alla fall.

Nu ska jag fixa kvällsbestyren, försöka krama lite på min sambo och sen gå och sova.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: sophie

svar: visst är den, väldigt vacker :)

2010-05-24 @ 22:29:36
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0