Varm i hjärtat!

Vissa människor vill man bara ta till sig!

Fick ett meddelande på facebook av en tjej som jag inte känner.

"Hej!

Jag känner inte dig :)haha. Men tycker du verkar vara en så gullig o snäll tjej.
...................................................................................................................................................................
.............Jag vill inte skriva ut allt va hon skrev, som ni nog förstår!................
..................................................................................................................................................................
.....kanske skulle kunna ta en promenad någon dag? Fika?

Kram"


Har träffat henne en gång tidigare då vi bara sa typ HEJ! Vi har pratat lite på nätet nu och jag tror att vi har ganska mycket gemensamt.
Hur söt är man inte om man skriver nåt sånt här? Tänk om fler vore så!
Har nu bestämt att vi ska boka in en date snart. Ska bli jättekul!

Man kan aldrig få för många vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0