Östhammarsbesök

Vart lite sent igår kväll. Satt uppe och ritade kök till 00.10, då tyckte jag att det va dax att gå och sova. Hade ju bara tänkt sitta en liten stund men jag vart fort fast i det hela. Va svårt att sluta!
Somnade väl vid 00.30 och då tänkte jag att Natalie nog skulle vakna om ett tag. Hon somnade ju 20.30 men jag hade tur. Hon vaknade inte förs klockan va 6.15. Fick en flaska mat och somnade igen 6.30 och sov ända till klockan va 9. Det här börjar ju bli riktigt lyxigt! ;) Får se hur länge det varar bara. Men jag lovar att jag njuter så länge jag kan.

Idag har jag varit hos dietisten igen. Hade bara gått ner 1 kg men hon sa att det gjorde inget, det va helt normalt att stå stilla i början. Men fortsatte jag som jag gör så trodde hon att det här skulle gå jättebra. Känns skönt att höra! Tycker ju att jeansen inte sitter lika tight som innan så jag har nog minskat lite, och man ska ju hellre mäta än väga. Men men... Blir nog bra tillslut. Tar nog sin lilla tid! Kroppen har ju inte ställt om sig från graviditeten än heller. Det tar ju ca 9 månader innan den är "återställd".

Katarina liftade med oss till Östhammar idag för hon skulle på möte. Hade tänkt gå en promenad medans vi väntade på henne (hon skulle åka med oss hem igen också). Skickade ett meddelande till Malin och frågade om hon och Ludde ville följa med. Tyvärr va dom upptagna och skulle få främmande, men dom bjöd in oss på lite kaffe istället. Så vi åkte dit och tog en kopp kaffe och pratade en massa. Mycket trevligt! Tack tack!
Vi kommer att träffa dom på måndag igen då vi ska ha en liten återträff med mammagruppen igen. Det är så kul att se hur stora barnen blir. Från början när vi träffades va det ju bara vi mammor som vart större och större. ;) Sen kom dom små liven till världen. Underbart!

När vi kom hem från Östhammar körde jag och Natalie en sväng med Opeln. Va en som skulle komma och titta på den idag så då tänkte jag att jag skulle köra lite så bromsar och sånt inte fastnat. Den gick som en pärla. Förstod verkligen varför jag blivit så fast vid den. Den är hur skön och lätt som helst att köra. Kommer sakna min lilla Opel när den försvinner. Passade på att poppa lite stereo en sista gång också. ;) Självklart va inte Natalie med i bilen då! Måste ju tänka lite på hennes öron. Mina är ju redan slut... = halvdöv! ;)

Till middag gjorde vi en köttfärspaj med ost och riven morot i. Jättegott! Till det mera riven morot och körsbärstomater.

Än så länge har det inte kommit nån och tittat på bilen så jag antar att dom ångrat sig. Nu lär dom väl inte komma!?

Ska kika runt lite på datorn nu och sen ska jag nog fortsätta rita lite kök. Va väldans roligt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv för titten. Mycket trevligt :) Det får vi göra om! Ses på måndag :)

2010-06-08 @ 21:55:04
URL: http://www.malvan12.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0