Tandläkaren

Va hände med min dotter inatt?
Hon somnade vid 20.30 igår och sov ända fram till 8.20 i morse. HELT GALET!!!!
Jag tittade flera gånger om hon andades och det gjorde hon ju. Kanske va bra att äta gröt på kvällen. Sen hade hon vänt sig och sov på mage så det kanske gjorde sitt. Tog bort kudden igår också för hon ligger ändå inte på den. Eller ja, den ligger mest under rumpan eller fötterna eller är ute på flygtur.
Kändes i alla fall jättekonstigt att inte bli väckt inatt. Men ganska skönt! Har dock legat vaken emellanåt och väntat på att hon ska vakna, men det skedde aldrig. Hoppas hon börjar sova så här nu. Då kommer jag nog aldrig mera vara trött! ;)

Idag har jag varit hos tandläkaren och lagat ett litet hål. Va där kl 10 imorse och bedövningen har precis släppt. Vart typ bedövad i hela höger sida av huvet. Kändes jättekonstigt när man prata och jag bet mig i tungan x antal gånger. Dricka va typ omöjligt!
Åkte till Gränby efter jag varit hos tandläkaren. Tog en lunch med mamma och handlade lite på bolaget. Vi har redan handlat det mesta men jag köpte lite till + några alkoholfria alternativ.

Sen åkte jag till Willys och handlade lite också. Typ det som Magnus hade glömt eller missat. Man kommer ju på nya saker hela tiden som man kan behöva ha till lördag.

Natalie har varit hemma med Magnus och Markus. Dom har rest tältet och ställt upp borden.
Nu ska jag snart skjutsa ner Markus på fotbollsträning. Ska hämta hem honom igen sen. Han flyttade hit till på fredag. Mamma frågade mig idag om jag visste va han var för han hade inte sagt nåt till henne. Men hon är nog ganska van att han inte är hemma så hon vart nog inte allt för orolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0