Snurr

Jag somnade väl vid 0.30 igår också. Fattar inte att det ska vara så svårt att sova.
Klockan 3.45 vaknade Natalie, fick lite mat, låg och jollra en stund och sen somnade hon om och sov ända till kl 9. Hon är duktig min lilla tjej. Jag måste ha varit väldigt trött i morse för jag kommer inte ihåg att Magnus klocka ringde. Brukar alltid vakna av den annars.

Vi gick upp strax efter 9 och åt frukost, tittade på tv, pratade med pappsen och Sofie i telefonen, hängde tvätt och lekte lite.
Vid 11 började Natalie bli lite trött så hon fick sova en stund.

Nu har vi varit och hämtat posten, ätit lunch och Natalie sitter nu i babysittern och leker/tittar på tv. Hon älskar tvn! :)
La henne på mage en stund i morse och gick in i köket och när jag kom tillbaka hade hon roterat runt ett halvt varm. Börjar bli fart på henne nu. Vänder på sig hur mycket som helst. Man hinner knappt lägga ner henne. Tidigare har hon bara vänt sig åt vänster, men för nån dag sen så vände hon sig åt höger också. Så nu kan hon vända sig hur som helst. Tyvärr hamnar ju den där j..la armen under magen och då blir hon jättearg, men snart kanske hon kommer på hur man gör för att få fram den.

Ska försöka leka lite med skruttan nu och kanske hinna göra lite nytta innan älsklingen kommer hem.
Men jag förstår inte att det ska vara så skönt att inte göra nånting, när jag har hur mycket som helst att göra egentligen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0