Måndag

Vilken natt det blev inatt!
Natalie somnade vid 20.30 och sov ända till 5.30. Hon fick som vanligt mat och sen somnade hon om direkt i sin säng och sov till 8.30. Snacka om lyx! Det kan jag vänja mig vid hjärtat!

Idag har vi umgåtts med Stina och Ida. Först va vi allihopa hos Anna och hennes barn William och Viktor i Älglösa. Sen åkte jag och Natalie hem och hämtade andra skor (hade tofflor innan) och så åkte vi hem till Stina i Åby och gick en långpromenad. Tyckte Stina sa att det va 7 km den sträckan vi gick. Sååå skönt! Natalie sov hela vägen och Ida satt snällt i sin vagn.
Har varit en mysig dag.
Nu på kvällen har det inte hänt så mycket. Jag har glott på tv och Magnus har suttit vid datorn. Natalie somnade väl vid 20.30 tror jag. La henne strax efter 20 och sen låg hon och jollra en stund innan hon somna. Det är så skönt att man bara kan lägga henne i sängen nu så finner hon sig i det och somnar efter en stund. Är så jobbig att behöva bråka varje gång dom ska sova, eller sitta och vagga på dom. Då skulle jag bli tokig! :)

Nu ska jag drömma mig bort en sväng och kolla in lite kök på nätet. Ska ju göra om vårat kök sen nån gång, men jag börjar drömma och spåna lite nu så vet jag ju hur jag vill ha det sen. Har ju hunnit ändra mig några gånger redan...

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0