Målat

Nu har jag målat en liten sväng till i hallen. Va länge sen sist, jag vet! Har inte känt nån lust och inte haft så mycket tid tycker jag heller. Men nu är det bara resten kvar! ;)

Håller på att laga mat nu, sen blir det nog kanske lite mys i soffan eller nåt. Magnus jobbar ikväll så honom lär vi inte få se. Han va hem och kastade i sig lite yoghurt och sen åkte han igen. Hann ju se honom ca 10 min i alla fall. Alltid något!

Kanske jag ska försöka slå syrran i Monopol igen! ;) Alltid lika kul.

Kommentarer
Postat av: Bara Rara Underbara Sara

Sv: Jaa, det måste ju vara så... Bodde i Gävle då så var inte i skogarna så ofta på den tiden (kommer från Rovsätra) :)

2010-06-16 @ 20:27:29
URL: http://brus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0