Lördagen

Vart inget skrivet här igår. Hade som inte tid riktigt.

På förmiddagen kom Nettan och lilla Oskar på besök. Jättekul att dom kom! Ska ses på onsdag igen då dom ska till husvagnen i Östhammar. Det är ju så nära så då ska vi ses en stund tänkte vi.
Skulle egentligen haft ridlektion också, men jag hoppade över den. Va inte så sugen faktiskt. Men Maria sa att det va kul att hon fick rida Brainne på lektion för en gångs skull så jag tror inte att det gjorde så mycket att jag hoppade över den.

Efter att Nettan och Oskar hade åkt hem satte vi oss framför tvn och kollade på bröllopet. Är egentligen inte så intresserad av kungafamiljen, men kände ändå på nåt vis att jag ville se det här. Tycker ju att det är hemskt fint med bröllop så kan ha varit det som lockade. Sen hör det väl lite till att titta lite också. Är ju ändå en stor händelse som kommer stå med i historieböckerna så då borde man ju se det när man har chansen.
Hon va väldigt fin Viktoria. Tycker att det är lite tråkigt att Daniel måste se så himla stel ut bara. Han har nästan ett på klistrat leende, som inte ser äkta ut. Men han kanske är sån. Vem är jag att bedömma det.
Hans tal till Viktoria va ju bara sååå fint. Nästan så att jag fällde en liten tår då, men observera att det bara va nästan! ;) Är ju annars rätt blödig. Har lätt för att gråta. Men jag fäller hellre en tår än att sitta med allt inom mig. Det skulle jag inte orka.

Vi va över till grannen en sväng och åt smörgåstårta på kvällen också. Han fyllde år i veckan och tyckte att vi skulle komma och fika. Mycket gott va det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0