Lille Tim

Inatt gick Natalie tillbaka till sina gamla vanor. Somnade vid 19.40 och sov till 4. Åt lite, somnade om till 8, åt lite till, låg och pratade och sen somnade vi om igen och sov till 11. Shit, va vi sov länge idag! Men vi va väl antagligen trötta då.

Skjutsade hem syrran vid 12. Dom ringde från dagis och ville att hon skulle komma och jobba. Bra att hon får nåt att göra slipper hon sitta hemma och tråka hela dagarna.

När vi hade lämnat av henne fortsatte jag och Natalie till Örbyhus. Skulle förbi jobbet och hälsa på en stund samt handla blommor till begravningen imorgon. Vart en jättefin bukett men blåa rosor, vita liljor och lite gröna blad. Tar bilder på den sen. Ska lägga den på kistan hade jag tänkt. Handblommorna ska jag köpa imorgon.

Efter trippen till jobbet svängde vi förbi Jocke och Denise med barnen Jonna, Jesper och nya tillskottet Tim.



Tim fick en liten blomma och en nalle av oss. (Inte den som är på bilden då jag stulit bilden från pappa Jockes facebook...)
Vart så avundsjuk när Denise satt där och ammade. Kände att jag verkligen saknade det. Tyckte att det va så mysigt! Men funkar det inte så kan man ju inte göra så mycket åt det. Spelade ju ingen roll hur mycket jag än ville. Får hoppas att jag får amma nästa barn istället.

Nu har vi ätit och ska väl roa oss lite med Natalie innan det är dax för henne att sova.
Älsklingen har lovat baka scones senare ikväll. Ha lite kvällsmys med nybakta scones och lite te. Känns inte alls fel faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0