Jobbig dag!!!

Usch! Idag har jag varit på min brors begravning. Jobbigt va det, men jag kände mig ändå rätt stark. Tror att jag blivit det av allt tråkigt som hänt i mitt liv.

Jag sörjer min bror väldigt mycket, men samtidigt är jag glad för hans skull. Äntligen har han fått ro i sin vilsna själ! Han orkade inte längre med detta jordeliv och nu sitter han där uppe med pappa och har det bara bra!
Jag vet att dom finns där och vakar över oss.



Vila i frid min älskade bror

Vi ses i Nangijala!


Kommentarer
Postat av: sofie

förstår att det varit en jobbig dag men du har så rätt i att han fått ro nu. kram

2010-06-18 @ 23:21:08
URL: http://sjernstrom.blogg.se/
Postat av: tina

sorgligt men jag vart chockad att läsa att min lill micke e borta..=( visste inget..kramen till dig marie

2010-06-19 @ 19:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0