Inlägg nr 200 = skratt

Fattar inte att jag skriver inlägg nummer 200.
Känner lika nu som när det va inlägg nummer 100. Hur kan jag komma på så mycket? Har bloggat i 2 månader nu och jag trodde verkligen inte att jag skulle kunna skriva nästan nånting när jag började. Märkligt!
Det roliga är att det verkar vara några som tycker om att läsa det jag skriver också. Läsarna har ökat senaste tiden. Jättekul!
Är det något ni vill veta mera om eller undrar ni över nåt? Fråga bara så ska jag svara.

Skrev ju skratt uppe i rubriken och skratt har vi verkligen fått här hemma idag.
Natalie skrattade på riktigt för första gången nyss. Va så juvligt! Först skrattade hon så mycket att hon kräktes, lilla sötnos! ;) Sen började vi filma henne och då skrattade hon så tårarna rann. Ska försöka lägga in videon sen så ni får se. Helt underbart! Kommer nog lägga upp den på facebook också. Finns ju vissa som inte läser bloggen som jag vet skulle vilja se videon.

Nu ska jag kolla klart på Uggly Betty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0