Grattis pappa!

Idag fyller min älskade pappa 60 år!

Mina tankar kommer att gå till honom hela dagen.
Önskar sååå att han kunde få vara med oss här, få träffa sitt första barnbarn, fira sin bästa svärson på midsommardagen och bara vara en stor del av vårat liv. Tyvärr gick han bort innan han fick uppleva allt detta.
Är 6 år sen han gick bort, men inom mig känns det som igår. Saknaden är enorm!!!
Men jag är ändå glad för den tid vi fick tillsammans. Så evigt tacksam för att jag fick umgås med min pappa dom sista åren i hans liv!

Jag älskar dig pappa!!!

Ska åka till graven senare idag och pyssla om dig! ;)



Bild på pappa när han va liten



Pappa som vi minns honom!


(tog kort på fotografier av pappa, därför är dom lite suddiga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0