Gräsklippare

Nu på kvällen har vi varit ute en stund. Magnus började klippa gräsmattan och efter en stund fick Natalie åka med.




Hon verkade tycka att det va ganska roligt, men efter en stund vart det lite tröttsamt!



Skruttan somnade... :)

Medans dom klippte gräsmattan försökte jag rädda mina röda gullvivior. Vi ska ju gräva upp gården precis där dom står och innan dom vissnar bort och försvinner nu så flyttade jag på dom. Hoppas att dom klarar sig. Har ju i alla fall försökt spara dom. Hade jag inte flyttat dom hade dom ju bara hamnat ute i skogen nånstans med de andra massorna och då hade jag verkligen inte haft dom kvar.
Flyttade på en tulpan också som även den ståd på helt fel ställe för att få överleva...

Nu har vi kollat på lyxfällan och ätit lite glass. Ska gå och duscha nu och sen lägga mig i sängen och hoppas att jag somnar lite tidigare ikväll.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0