Godmorgon! Nu är vi på väg till familje...

Godmorgon! Nu är vi på väg till familjen Bende. Ska ut till Natalies faster och hälsa på. Dom är ute på deras ö utanför Östhammar så vi ska kika hur dom har det. Har inte träffat dom på länge heller. Av nån anledning tycker jag att man är bättre på att hålla kontakten och träffa folk nu efter man fick barn. Varför är det så? Nån som känner igen sig? Igår orkade jag inte skriva nåt tyvärr. Men kan summera dagen nu istället. Vid 10 hämtade jag upp Markus och Matilda, dvs lillebror och lillasyster. Jag och Natalie skulle in och hälsa på min farmor. Matilda hade inget att göra och ville följa med! Markus skulle in på möte så då passade det ju att han åkte med oss. När vi kom in till stan svängde vi förbi Magnus på jobbet och sa hej. Sen åkte vi till Barnens Hus och köpte solglasögon till Natalie. Efter det va det dax för Markus möte, så vi släppte av honom och sen åkte vi till farmor. Hon vart jätteglad över att vi kom. Hon är så söt min lilla farmor! Gick och handlade lite åt henne och sen åkte vi till Gränby en sväng. Jag hittade ett par byxor för 100 kr. Dessutom va dom i 2 storlekar mindre än de förra byxorna jag köpte. Så kanske att det börjar hända nåt. Hoppas hoppas... Men har fortfarande en jättemage. Hur ska man nånsin få bort den? Aja... Natalie fick sig en keps också sen åkte vi hem. Kvällen spenderades i soffan framför tvn. Nu börjar vi närma oss Raggarön... Natalie ska få inviga sin flytväst och åka båt för första gången. ;) Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0