Forsmark

Idag va vi ju som sagt ner till kyrkis och vägde Natalie. Hon är nu 65,5 cm lång och väger 6365 gram.
Efter att vi hade vägt klart hade vi föräldragrupp på kyrkis. Vi skulle få träffa barnpsykologen. Det var en väldigt glad och sprallig människa, hade lätt för att prata och skämta och verkade vara väldigt lätt att prata med. Kändes skönt ifall att man vill prata med henne nån gång. Hon kommer till kyrkis en gång i månaden, annars fick man boka tid med henne också. Bra service!

Efter kyrkis åkte vi hem till mamma/mormor och slappade lite. Skönt att man kan få vila lite när man kommer dit. Dom tar ifrån mig Natalie typ på en gång så jag sitter där själv för det mesta. Ja, själv och själv... Jag behöver inte passa Natalie i alla fall.

Hörde på nyheterna varför jag hade mött polisbilen också. Shit, vilka galningar! Men det va ju en himla tur att det bara va greenpeace som hade invaderat Forsmark och inte nå andra som ville förstöra det hela. Då hade det ju kunnat sluta riktigt illa. Tänk om en självmordsbombare eller nåt hade tagit sig in istället. Hade vårat hus stått kvar då? Nja, så nära bor vi ju kanske inte (har ju en 10-15 min med bil dit), men läskigt hade det ju varit.




Bilderna är stulna från UNT och Aftonbladets hemsida.

Kom hem vid 17 tiden och då gjorde vi iordning mat. Potatis, frukostkorv och pepparrotsås. Ruskigt gott!
Nu på kvällen har det inte hänt så mycket. Vi har glott på tv, kollat på datorn, jag har vikt tvätt och nattat Natalie.

Ska nog försöka lägga mig strax. Fattar inte varför jag inte kan somna på kvällarna. Igår la jag mig vid 23, kollade på klockan vid 23.55 och då va jag fortfarande jättepigg. Hade precis börjat somna då Natalie skrek till (drömde) så då vaknade jag igen. Kollade på klockan vid 00.45 och sen sov jag fram till Natalie vaknade klockan 3. Jippi! :(
Ligger och tänker på allt mellan himmel och jord när jag lägger mig och ligger jag och tänker på att jag måste sova blir det ändå värre. Förr somnade jag direkt när jag la ner huvet på kudden men nu är det ju nästintill omöjligt. Nu om nånsin borde man ju va trött. Men inte... Undrar varför man blir så. Nån som känner igen sig?

Säger natti natti nu så får vi se när jag somnar... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0