Färg

Såg att jag inte skrev nåt igår kväll. Men det hände inget roligt.
Magnus och Natalie kom hem (vilket iofs va ganska skönt) vi gjorde mat och jag målade i hallen.
Fattar inte varför det ska ta så lång tid att måla. Dessutom måste man ju måla minst 3 gånger. Dom kan ju uppfinna nästan allting, kan dom då inte uppfinna en färg som man bara målar med en gång. Skulle ju underlätta en hel del!

Somnade väl vid 23 tiden och sov till 3. Då kom Felix in med en råtta och började äta på den i sovrummet. Upp ur sängen och kasta ut både råtta och katt, somna om och sov till 4. Då vaknade Natalie och ville ha mat. Så då gick jag upp och fixade en flaska till henne, gav henne maten och sen somnade vi om. Vid 5 ringde Magnus klocka så då vakna jag igen men somnade snabbt om och sov till 7.45 när Natalie tyckte att vi hade sovit klart.
Hon fick då en flaska mat och sen låg vi i sängen och pratade en stund. Ringde till Magnus och sa godmorgon också. Efter det har jag ätit frukost och Natalie har legat på sin lekmatta och kuckelurat.
Vid 9.20 va hon trött så då fick hon gå och sova en stund.
Hon sover fortfarande.

Jag ska nog slå in lite paket nu tror jag. Magnus fyller ju år om precis en vecka!
30 år!!! Gammal som gatan... Ha ha! Inte poppis när jag retar honom. Men det är bara av kärlek älskling!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0