Ensam

Jag gick väl och la mig vid 1 inatt. Va ju bara tvungen att se brudvalsen! ;)
Somnade vid 1.30 ca, men jag fick inte sova länge direkt. 2.30 vaknade Natalie och vägrade somna om. Så det va bara att gå upp och fixa lite mat till henne så sen somnade hon efter ett tag.
Vaknade igen vid 7.20 av att Natalie låg och gnällde lite. Fattar inte va hon gör när hon sover. När jag skulle ta upp henne nu på morgonen så hade hon kravlat sig runt i sängen och låg med huvet ner mot fotändan. Svårt att förklara såhär, men hon gnussar ju in ansiktet i spjälskyddet när hon sover och sen kravlar hon runt längs sängen. Oftast stannar hon vid huvudändan av sängen och ligger med ansiktet rakt upp och det ser ut som att hon ska bryta nacken eftersom hon fortfarande ligger med kroppen neråt. Ska försöka ta kort på det så ni får se. Galen är hon i alla fall och som sagt hade hon tryckt sig runt i dag.

Magnus vaknade också till när jag tog upp Natalie. Han kollade på klockan och konstaterade att det faktiskt va dax att gå upp. Magnus gick upp och gjorde iordning mat till Natalie, gav henne den och sen gjorde dom sig klara för att åka. Jag hade då redan somnat om... Magnus skulle till Gräsö idag och tyckte väl att jag kunde få lite sovmorgon så då tog han Natalie med sig dit. Vaknade till när dom kom och sa hejdå men somnade om rätt fort när dom hade åkt och sov till 10.30 när dom ringde och sa godmorgon. Magnus kom på att han hade glömt mobilen hemma också så nu får jag va sekreterare när den ringer. ;)

Vet inte va jag ska göra idag faktiskt. Är skönt att vara ensam hemma lite, men jag blir som helt borta. Njuter nog bara av att få vara själv så jag kommer mig inte för nåt. Men jag ska nog försöka göra lite nytta om ett tag. Har ju lite att göra tills nästa helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0