Dagen som gått

Natalie vaknade vid 5, åt och somnade om. Vaknade igen vid 7.30 och då fick hon lägga sig mellan oss i sängen. Jag hade fortfarande ont i huvet så Magnnus gick upp efter en stund och gjorde iordning en flaska till Natalie. Jag halvsov mest hela tiden. Orkade liksom inte titta upp.
Vid 9.20 vaknade jag igen och då hade vi allihopa sovit en stund. Skönt!
Jag och Natalie låg kvar i sängen och mös en stund medans Magnus gick upp och satte sig vid datorn för att bokföra.
Vid 10 gick vi upp och åt frukost. Jag la Natalie på sin lekmatta medans jag gick in i köket och värmde lite gröt och när jag kom tillbaka så hade hon som sagt vänt på sig och båda armarna va framme. Jag vart så glad och överraskad att jag skrek och hoppade och sa till Magnus att han måste skynda sig att titta (som om hon skulle lägga in armen igen eller? Pucko!) :)

La henne på rygg efter en stund och återigen rulla hon runt och la sig helt på mage. Konstigt att det kan gå så fort. Igår visa hon ju inte ens en liten tendens till att kunna flytta på armen. Då vart hon ju jättearg när hon hade rullat runt och fastnat och idag va det som om hon aldrig gjort nå annat. Märkligt!

Vid 14 tiden packade vi ihop oss och åkte till Åby för att hälsa på Stina, Jonny och Ida. Jonny fyllde ju år så vi måste ju åka och gratta honom och tigga lite fika! ;) Mycket gott och väldigt trevligt! Eftersom Natalie också "fyllde" så fick hon smaska på ett mariekex till fika. Mums mums...  Gott som tusan va det. ;)
Tycker verkligen om den där familjen. Dom är så lätta att umgås och prata med och dom är alltid glad och ställer upp om man behöver. Känns som ett par riktiga vänner! Tack för att ni finns! ♥

När vi kom hem började älsklingen med maten. Idag bjöd han på hasselbackspotatis, kött och bea. Jag gjorde iordning salladen. Mycket gott va det. Natalie satt med oss vid bordet i sin stol och åt sina majskrokar. Herregud så sur hon blir när dom tar slut. Sötunge! ;)
Efter maten va hon ganska kladdig. Lät henne äta själv utan att torka henne emellanåt så hon hade majs mest överallt, men hon va så nöjd och glad och barn ska få kladda!
Hon fick ta sig ett litet bad och sen satt hon och pappa och mös i soffan och kollade på Formel-1.
Hon hade ganska skön stil när hon satt där. Böjda knän och händerna bakom huvet! ;)



Snacka om att slappa framför tvn! ;)


Nu ska vi gå och lägga oss. Imorgon ska vi till kyrkis och väga och mäta lilla Nattis.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0