Bukett

Lovade ju att jag skulle lägga ut en bild på buketten som va till min brors begravning.
Här är den:



Blåa rosor och vita liljor...


Här är kortet jag skrev:



Jag är jättenöjd med buketten. Det vart så fint!

Pratade med begravningsbyrån idag också. Vi har diskuterat vem som ska förvalta graven.
Eftersom han ska få ligga med pappa på tyckte jag att det kändes bäst om jag fick stå för graven. (Min bror stod för graven innan)
Naturligt faller det på min brors sambos lott, men hon höll med om att det borde vara jag. Så nu ska jag få hem lite papper som jag ska fylla i.
Beställde även ett minnesalbum från begravningen. Har ett från pappas begravning också och jag tycker att det är något som jag verkligen vill ha som minne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0