Besök

Jag tror att Natalie har vänt på sin natt på nå vis. Förr sov hon ju till typ 4, åt och somnade om till 8. Nu vaknar hon nångång mellan 1-3 och sover till 7. Funkar ju det också men det va skönt att få sova lite längre.

Nu på morgonen har vi inte gjort nå speciellt. Låg och mös i sängen efter 7 när hon hade ätit. Sen råkade vi somna om. Jag vaknade vid 9 och Natalie sov till 10. Då gick vi upp och bytte blöja, åt frukost och tittade på tv.
Vid 11.45 kom syrran över. Går en buss ut hit då så hon tog den så slapp jag hämta henne. tror att hon stannar tills imorgon. Beror på om vi orkar skjutsa hem henne ikväll eller inte. Antagligen blir det inte... ;)

Har varit hit lite folk också. Både Stoffe och Kjell har varit hit och hämtat grejor. Eftersom Magnus nu jobbar i Uppsala så har han blivit en liten springpojke och får ta hem saker åt folk. Han suckade lite över det igår, men man kan ju faktiskt säga nej om man verkligen inte vill.

Nu ska jag se om jag kanske ska måla lite i hallen. Får se va syrran säger om det då hon antagligen måste ta Natalie. Men jag tror inte det är några problem. Hon kom väl mest ut för att träffa henne tror jag.
Hänga ut tvätten ska jag göra också, och som ni vet brukar ju regnmolnen komma då så blir det regn nu snart så får ni skylla på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0