Varmt!

Är ganska varmt ute idag! Eller kvavt som sjutton är det. Man är ju helsvettig fast man inte gör nåt.

Vi gick inte upp förs efter 10 idag. Ruskigt skönt med sovmorgon!
Älsklingen gick upp före mig och Natalie och bakade scones till frukost. Sen gick vi ut och satte oss och åt.



Mysigt och riktigt gott!

Har väl inte gjort så mycket annat idag.
Magnus har klippt gräset och jag har tvättat och hängt ut tvätt. Orkar inte göra så mycket i värmen. Vi har mest tagit det lugnt och umgåtts lite med Natalie.

Nu ska vi snart äta lite mat. Grillen ska få göra sitt igen... ;)

Kommentarer
Postat av: katarina

härlig frukost! vilken man... =) idag vart vi bortbjudna på grillat hos svärisarna mina... härligt början på antons semester(som jag har längtat)

2010-07-10 @ 23:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0