Uppe med tuppen

Godmorgon godmorgon!

Natalie har sovit ganska bra inatt, men vaknade till vid 6 och gallskrek. Vet inte va det va riktigt men jag gav henne nappen några gånger så gick det över sen. Tänkte först om vi skulle gå upp då men hon låg och blundade när hon skrek så jag antog att hon halvsov fortfarande. Fick för mig att hon inte gillade att hon låg emot huvudgaveln så jag drog ner henne en bit och sen somnade hon.
Jag la mig på sängen och "vilade" en liten stund men somnade aldrig. Vid 7 vaknade hon igen och då gick vi upp. Bytte blöja, ringde och sa godmorgon till pappsen och åt en flaska ersättning. Sen har vi tittat på tv och lekt på lekmattan. Nu börjar hon bli lite gnällig så jag antar att hon är trött igen. Brukar ju somna om efter 1-2 timmar på morgonen.
Jag ska gå och äta frukost och fixa skötväskan. Vi ska åka till Östhammar sen. En tur till dietisten står på schemat. Men jag tror det blir sista gången. Kommer liksom inge längre med det nu känner jag. Betala 80 kr bara för att väga mig och höra henne säga att jag ska fortsätta som vi sagt tidigare. Nej, dom pengarna kan jag lägga på nåt annat roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0