Tråkig!

Usch va jag skrev tråkiga inlägg igår kväll. FÖRLÅT!!!
Men jag va ganska inne i matchen. Skrev ett när det vart 2-3 också men det verkar inte ha velat kommit upp.
Har ju kommit fram till att jag spelat fotboll i över 20 år så det är svårt att inte va "inne" i matcherna. Man tänker sig liksom in i spelarnas situation emellanåt. Låter kanske märkligt, men så är det.
Vart i alla fall Tyskland som vann bronsmedaljen med 2-3. Uruguay hade ju en frispark i slutsekunden som lika gärna kunde ha gjort så att det blivit förlängning. Men nu vart det som tur va inte så. (Jag hejade ju på Tyskarna)

SÅ GRATTIS TYSKLAND!!!



Vi gick och la oss vid 23 tiden igår. Va rätt trötta.
Som vanligt så va det några flugor som surrade runt mitt huvud inatt. Trots att jag hade flugjakt hela kvällen igår.

Natalie började vakna till vid 4 men då stoppade jag i nappen och så somnade hon om. Hon vaknade till och från fram till 8 och då gick hon och Magnus upp. Själv låg jag i sängen till efter 10. SKÖNT!!!

När jag sen kollade på min mobil på "morgonen" så vart jag glatt överraskad. Min käre sambo hade skrivit ett meddelande till mig. Va nog tänkt att jag skulle ha läst det igår kväll, men jag kollade inte på mobilen innan jag la mig. (brukar ju alltid göra det annars)
Det stod: Puss och godnatt min älskling!!!
Hur glad blir man inte för sånt. Så lite som betyder så himla mycket.
Han sa att han borde skrivit godmorgon istället, men det spelar ingen roll för min del. Jag vart superglad även om det hade stått god jul. Är tanken som räknas...

Nu ska jag försöka göra lite nytta. Observera FÖRSÖKA!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0