Till minne av våran älskade Alfa!

Inatt klockan 00.30 fick allas våran älskade Alfa somna in efter plötslig sjukdom.

Hon kommer för alltid ha en stor plats i våra hjärtan och hon kommer att vara oerhört saknad!

Finare hund fick man leta efter.
Hon va alltid så snäll och glad, pussades massor, lyssnade på allt man sa och va en fin och trogen vän. Ingen annan va som hon!
Även om hon inte bodde hos och va våran hund så kändes hon ändå lite som min. Vi hade ett speciellt band jag och Alfa! Vi hade alltid så roligt och mysigt ihop.

Ingen kommer nånsin att kunna ta Alfas plats!
Jag kommer sakna dig massor hjärtat!!!

Mina tankar går även till Alfas familj: Jill, Henrick och Adam.
Kommer att vara oerhört tomt därhemma utan Alfa. Men hon har det jättebra nu och kommer alltid finnas ibland oss!


Vila i frid älskade Alfa!




Kommentarer
Postat av: sofie

usch vad tråkigt. jag har nog träffat alfa nån gång bara men får en tår i ögat iaf!

2010-07-19 @ 20:49:23
URL: http://sjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0