Självdiciplin

Önskar att jag hade lite sånt! Har blivit alldeles för lat/bekväm/orkeslös kalla det va ni vill. Börjar tro att det är för att jag inte mår riktigt bra i själen. Innerst inne verkar det vara nåt som inte är riktigt bra. Men det visas inte utåt och det talar inte om för mig vad som är fel så jag kan göra nåt åt det. Men får väl ta mig en funderare kanske.

Idag har Sofie och Elsa varit på besök. Alltid lika trevligt! Skönt att få prata av sig lite till nån som lyssnar och förstår. Känner mig lite dum bara som mest är negativ och nere varje gång vi pratar. Det är inte jag riktigt. Förlåt mig vännen! Så fort jag hittat mig själv igen så lovar jag att jag ska bli lite roligare... ;) Den gamla Marie du vet! ;)

Har suttit och kollat runt lite på nätet. Funderar på om jag kanske ska prova äta efter LCHF ett tag. Då behövs ju den där självdiciplinen igen. Men om jag börjar i nån ände så kanske resten kommer sen.
Så alla som kan får gärna peppa mig nu. Behöver verkligen stöd känner jag!

Idag ska jag prova göra kokospannkakor enligt LCHF. Får se hur det går och om jag får med mig sambon. Jag vet dock att han stöttar mig i allt och finns om jag behöver honom. Du är den bästa hjärtat!!!

Kommentarer
Postat av: sofie

det är det vänner är till för! lyssna och finnas vid ens sida även när man mår bra som dåligt. och jag kommer alltid finnas för dig gumman! jag saknar den ''gamla'' vanliga Marie lite faktiskt. men jag är övertygad om att hon dyker upp snart igen! :) föresten så åt ju joakim och jag lite enligt LCHF förut och jag hittade på några jätte goda rätter. så det tycker jag du ska testa.:) puss och kram!

2010-07-07 @ 22:18:46
URL: http://sjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0