Promenaden

Promenaden till Pålsmoramasten va 5,6 km. Mätte när vi åkte hem. Åkte nämligen med Magnus hem sen. Orkade inte gå tillbaka också!
Kan tala om att jag va ganska slut när vi kom fram. Försökte hålla ett ganska högt tempo när vi gick. Men det blir ju ändå jobbigare när man ser sitt mål långt därborta men inte har en aning om hur långt det är dit. Jag tyckte att vi gick och gick hur länge som helst. Men efter ca en timme så va vi framme. Vart så himla glad när jag såg avfartsvägen där vi skulle svänga in. Men glädjen avtog ganska fort när jag såg backen som vi va tvungna att gå upp för.
Satan... Aja, va bara att ta i och halvspringa upp.
Där uppe stod Magnus och väntade på oss. Han såg lite förvånad ut när vi kom. Han hade nog inte trott att vi skulle komma även om jag sa att vi skulle gå dit.
Vi behövde bara vänta i ca 20 på att Magnus skulle bli färdig med jobbandet.

Efter det åkte vi hem och duschade och mös lite framför tvn innan det vart sovdax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0