Ojdå!

Såg just att klockaqn redan va 16, och jag som inte gjort ett dugg vettigt idag. Kan ju vara för att jag gick upp vid 12. Natalie höll mig vaken nästan hela natten så jag fick sova på morgonen istället! Tur att Magnus är hemma. Annars vore jag helt död!
Vet inte vad det är riktigt med Natalie nu. Hon vill inte sova på kvällarna och är då jättegrinig och vill inte äta nåt, och sen vaknar hon på nätterna och ska äta eller bara väcka sin mamma. Igår somnade jag vid 1 och klockan 2 vaknade Natalie (som  somnade vid 22) och gallskrek och va hungrig. Hon fick då lite välling och somnade om efter en stund. Sen vaknade hon X antal gånger mot morgonen och jag fick stoppa i nappen typ 1000 gånger! Ruskigt jobbigt!!!
Förstod väl att jag inte skulle få sova hela nätterna allt för länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0