Natten

Min unge gillar nog att sova på morgonen. Gillas skarpt då jag är en morgontrött människa.
Hon la sig igår vid 20 tiden trött som få. Orkade inte ens äta nåt utan somnade i Magnus famn när han skulle ge henne vällingen. Sen vakna hon vid 21.30 och va hur pigg som helst. Hon fick då sitta uppe med oss en sväng, vi gav henne vällingen och vid 23 tiden gick vi alla och la oss.
Jag och Magnus va hur trötta som helst, men inte Natalie! Hon fladdra runt som en karusell i sängen och jollrade, skrattade och "pruttade" med munnen som hon gör mest hela tiden.
Efter ca 45 min vart hon trött och somnade om. Äntligen! Jag ville verkligen sova. Men det dröjde inte länge förs det va dax att vakna igen. Vid 2.15 vaknade Natalie igen och skulle inte somna om. Gav henne nappen, smekte henne på huvet, gjorde allt. Till och med tog upp henne och försökte vagga henne till sömns, men hon ville inte sova utan bara skrek.
Gick upp och gjorde iordning en flaska ersättning, hon åt upp allt och somnade direkt.

Varför har hon kommit på att hon ska äta mitt i nätterna igen för? Nån annan som har samma "problem"?

Jag somnade om ganska fort och vaknade inte när Magnus åkte vid 6. (Han skulle jobba idag och serva grävmaskinen och sånt, mitt i semestern!!!)
Vaknade till vid 7 av att Natalie gnällde till lite. Gav henne nappen och sen somnade vi om.
Jag gick upp vid 9 men Natalie sover fortfarande... Har trott att hon ska vakna flera gånger nu, men inte. Hon verkar sova så skönt. Dock med bajs i blöjan tror jag. Lät så för en liten stund sen. Har väldigt svårt att tro att det va bara luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0