Godmorgon!

Nu har vi vaknat! Eller ja... Vi har varit vakna ganska länge.
Efter 5 har det inte blivit mer än att jag fått slumra till. Natalie började vakna till då så jag har stoppat i nappen typ 70 gånger sen dess. Vid 7 gav jag upp så då har vi legat i min säng och gosat lite och ringt och sagt godmorgon till pappsen. Vid 7.40 gick vi upp och bytte blöja, Natalie åt sin gröt och jag fick mig en tallrik fil med müsli.
Nu ligger Natalie på sin lekmatta och snurrar runt. Tar sig framåt och åt sidorna när hon ligger på mage nu. Hur det går till vet jag inte men hon flyttar på sig efter varje gång jag tittar. Fort går det också. Står nog inte på förs jag får sätta koppel på henne. ;)
Märkligt det där. Pratade om det med min tandläkare när jag va dit i måndags också.
Först ser man fram emot att barnen ska börja krypa och gå, men när dom väl kan det sen så vill man att dom ska bli små igen och kunna ligga stilla på golvet. Aldrig är man nöjd.

Förövrigt tror jag att jag har världens bästa tandläkare. Saija Rova heter hon och jobbar i Storvreta. Hur trevlig som helst och jätteduktig. Va dit och skrapade lite tandsten i måndags. Då passade hon på att polera min tänder och ha på lite flour och sen bytte hon grupp på mig så nu behöver jag inte betala lika mycket varje månad. Har sån där frisktandvård så jag betalar en liten summa varje månad och så får jag gå till tandläkaren när jag vill och behöver aldrig betala när jag varit där, va jag än gör. Superbra!!!

Nu börjar Natalie bli lite trött igen så hon vill nog snart gå och sova en stund. Kanske jag ska passa på att lägga min bleka kropp en stunsd i solen då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0